diumenge, 13 de gener del 2013

Repassant el bloc

Bona tarda!

Ara mateix hem acabat d'estructurar i repassar les activitats del blog. I analitzant-ho, hem pensat de canviar l'activitat 2 perquè era una mica complexa, no veiem una estructura coherent i era repetitiva. Per això dir, que hi ha un comentari d'alguns companys/es nostres, però és de l'altra activitat que ja hem canviat.



Esperem que us agradi!



2 comentaris:

  1. Bona tarda companys,

    Som el grup de l’Eva Carrete, en Lluis Comajuan, l’Elisabet Queirós i en Marc Molas.

    Avui hem fet la coavaluació final del vostre bloc seguint el disseny que ens ha proporcionat en Salvador.

    Pel que fa al disseny del bloc i els continguts informatius creiem que el vostre eslògan no identifica la ciutat de Girona, per altre banda creiem que la redacció dels continguts és original i molt entenedora i aquests estan ben estructurats segons els criteris que es van establir a principi d’aquest mòdul.
    Pel que fa a les diferents pestanyes en general estan bé. De les pestanyes “Com és la ciutat?” i “Com ha canviat?” no tenim res a dir, les trobem correctes. En canvi creiem que alguns aspectes de les pestanyes “Com vivim?” i “Futurs possibles” podrien ser modificades i millorades. A la pestanya de “Com vivim?” trobem que hauríeu d’aprofundir en més temes i especificar-los en diferents apartats com heu fet en els teatres i museus. Per últim a la pestanya “Futurs possibles” trobem a faltar més informació del futur de Girona en general, vosaltres només us heu centrat en una part molt concreta del Barri Vell de la ciutat.
    Els objectius són els adients, s’entenen perfectament i estan ben estructurats.
    El disseny del vostre bloc és atractiu, s’hi pot localitzar fàcilment la informació i les fotografies són molt adequades.
    Per últim, creiem que les vostres activitats són molt complertes i encertades per desenvolupar els vostres objectius inicials.
    Creiem que heu fet una bona feina.

    Fins la propera companyes!

    ResponElimina
  2. Hola!! Som el grup d'en Sergi Cufi, en Toni Dominguez i en Cristian Risco.

    Us adjuntem la nostra coavaluació.

    L’eslògan “Girona, cases de l’Onyar, brillen sens parar” ens introdueix a uns continguts animats a través d’un llenguatge comprensible i estructurat.
    El bloc consta de quatre parts, cinc activitats i els objectius.
    La primera part “Com és la ciutat?” ens explica els barris de la ciutat de Girona de manera clara. L’ordre dels continguts és adequat i són comprensibles. Explica una sèrie de llocs representatius i monuments destacats de la ciutat de Girona.
    La segona part “Com vivim?” es centra majoritàriament en els museus i teatres de la ciutat, Encara que l’ordre dels continguts és adequat, la tria de museus i teatres queda com únic element destacat del turisme, sense parlar del transport o d’altres elements.
    A la tercera part “Com ha canviat?” argumenta com ha canviat la ciutat al pas de la història, s’ha fet una bona tria de continguts on l’estructura és adequada per entendre la història de la ciutat de Girona.
    Al quart apartat “futurs possibles” es centra en la millora del Barri Vell en el futur, els continguts són imprescindibles ja que parla de dos problemes actuals que afecten directament als estudiants, estan ben explicats.
    Els objectius del bloc són sis, encara que no especifiquen per que cicle va dirigit, són uns objectius didàctics ben plantejats.
    El disseny del bloc és senzill, el fons blanc fa que la lectura no sigui tan dinàmica. Les fotografies estan ben triades per l’adequació als textos, el disseny no és personalitzat.
    El grup ofereix conèixer Girona a través de cinc activitats, segueixen l’estructura proposada de forma adequada, explica els objectius, el desenvolupament i l’avaluació a totes les activitats.
    Activitat 1: Els barris, identifica i explica.
    En aquesta activitat es busca introduir a l’alumne en la història de Girona, localitzar la posició dels diferents barris i l’ús de les TIC.
    Considerem que és una activitat ben plantejada que requereix d’un coneixement previ de l’alumnat de les TIC.
    L’activitat es compren força bé, incita a la recerca d’informació i requereix organització per part de l’alumne.
    Activitat 2: Representem la ciutat sobre paper
    Es busca la originalitat i la captació d’imatge dels alumnes sobre el concepte del croquis, activitat semblant a la que vam realitzar a l’aula.
    S’entén el desenvolupament de l’activitat molt bé, l’activitat està ben relacionada als continguts de la població i no incita a la recerca de la informació ja que la imatge ja és present.
    Activitat 3: La meva identitat
    La reflexió realitzada pels alumnes pot ser una gran idea per desenvolupar els temes històrics, els alumnes aprendran a valorar el seu entorn en el pas del temps i els esdeveniments que van succeint durant la seva vida, una activitat excel•lent.
    Activitat ben plantejada, molt ben relacionada amb els continguts, requereix un ordre i organització de l’alumne entorn a ell.
    Activitat 4: Anàlisi de la ciutat de Girona
    És una activitat ben desenvolupada, molt complexa, que es relaciona molt amb els continguts més significatius de la població, incita molt a la recerca de la informació i requereix molt d’ordre per part dels alumnes, promociona força el treball del medi local i global.
    Activitat 5: Debatim i reflexionem!
    L’activitat cinc busca la participació de tots els membres de l’aula per construir un debat, el plantejament és força clar, l’activitat requereix un ordre i organització de l’aula per aconseguir fer un debat i promociona el treball del medi local i global, a conseqüència d’això es faran reflexions dels problemes que hi hagi a la ciutat i s’exposaran els coneixements.

    ResponElimina